Sekretäride päeva konverents Tartus

Sekretäride päeva
  • konverents
  • loovustuba
Tartus

19. APRILL KELL 9.15 – 16.00
Terve päeva vältel saate osaks põnevatest ettekannetest,
huvitavatest kingitustest ja toredast seltskonnast!

Head juhid!

Aprillikuus toimuvatel Sekretäride päevale pühendatud konverentsidel Tallinnas ja Tartus anname ühele Põhja- Eesti ja ühele Lõuna- Eesti sekretärile, assistendile või juhiabile tunnustava KOLLEEGIPREEMIA koos väärtusliku auhinnaga.

Andke oma heale kolleegile, tublile sekretärile, assistendile, juhiabile või mõnda teist ametinimetust kandvale bürootöötajale võimalus võita kolleegipreemia ja andke meile temast teada!

Tunnustage inimest, kes on andnud olulise panuse teie organisatsiooni arendamisele professionaalse, eesmärgipärase ja tulemusliku töö kaudu ning on samal ajal olnud eeskujulikuks kolleegiks teile kõigile!

Lõuna- Eesti kolleegipreemia antakse üle 19. aprillil hotellis Dorpat toimuval Sekretäride päeva konverentsil ja Põhja- Eesti kolleegipreemia antakse üle 20. aprillil KUMUs toimuval Sekretäride päeva konverentsil.

Lisaks väärikale tiitlile ootab võitjat eeloleval suvel toimuv Tallinki kruiis kahele Visbysse. Kruiisilaev Baltic Queen viib hingematvalt kauni loodusega muinasjutulisele Gotlandi saarele, mis sobib puhkuseks kogu perele. Võitjat ootab kruiis kahele inimesele Tallinn-Visby-Tallinn, hommiku- ja õhtusöögid ning saareekskursioon.

Auhinna kohta lugege palun lähemalt SIIT

Kandidaate ootame üles seadma kõiki ettevõtteid ja organisatsioone, ühest asutusest võib kandideerida ka mitu inimest!

Kandidaadi esitamiseks palume edastada vabas vormis taotlus, mis sisaldab:

  1. taotluse esitaja nimi ja kontaktandmed
  2. kandidaadi nimi, amet, tööstaaž antud ametikohal ja töökoht koos
    kandidaadi kontaktandmetega
  3. kandidaadi sobivuse põhjendus vabas vormis, sh:
  • Missugune on kandidaadi isiklik panus teie ettevõtte arengus;
  • Missugused on tema esiletõstmist väärivad oskused, teadmised ja hoiakud,
    mõju teistele organisatsiooni liikmetele (konkreetsed näited ja juhtumid)
  • Mida on teistel organisatsiooni liikmetel temalt õppida

Konkursi taotlusi saab esitada kuni 30. märtsini 2016 (k.a) 

Taotlusvormi(d) palume saata vabas vormis e-posti teel:
E-post: kontakt@tkkk.ee

Lisainfo telefonil 6 77 50 90

Sekretäride kolleegipreemia konkursi komisjoni kuuluvad kõik sekretäride päeva konverentsidel osalejad! Kõigil on võimalus hääletada oma lemmiku poolt! Kõigile konkursil osalejatele ja nende esitajatele osalemine konverentsidel TASUTA!

19. aprill kell 9.15-16.00
Konverentsi kestvus: 7 akadeemilist tundi
Dorpat hotell
Soola 6, 51013 Tartu
E-mail: academy (at) academy.ee
Telefon: +372 6619 500 Mobiil: +372 5384 1088

Hind a` 159 € (käibemaksu ei lisandu)

Kuni 30.01 registreerumisel kehtib soodushind 139 €!

Hinna sees on loengud, elektroonilised õppematerjalid, lõunasöök ja kohvipausid.

KOOSTÖÖPARTNERID JA TOETAJAD

Konverentsi  toetajateks on Dorpat hotell ja Ajakirjade Kirjastus

Konverentsi päevakava kell 9.15-16.00

Registreerimine ja kohvipaus
Moderaatoriks on meil armastatud näitleja ja laulja Andres Dvinjaninov

Lektor: Tiina Leosk, Leoski Tööõigusabi büroo juhataja, koolitaja

Teema tugineb  töövaidluskomisjoni istungitel esinevatest probleemidest, mis tulenevad dokumendihaldusest.

Lektor: Hannes Klaas, Tartu Ülikooli kantselei juhataja
Lektor: Taavi Tamberg, Tartu Ülikooli Pärnu kolledži informaatika assistent

Taavi Tamberg

Informaatika assistent

Taavi-TambergTaavi Tamberg, Tartu Ülikooli Pärnu kolledži informaatika assistent, töötab igapäevaselt ettevõtluse ja projektijuhtimise eriala tudengitega, juhendades neid infosüsteemide, tarkvara kasutamise ja projektijuhtimise meetodite omandamisel. Ta on tegelenud arvutite ja infosüsteemide rakendamisega organisatsioonides nii praktiliselt kui teoreetiliselt kogu oma tööelu peale ülikooli lõpetamist, viies peale ülikooli loengute, seminartide ja praktikumide läbi erinevaid täiendkoolitusi ja juhtides temaatilisi arendusprojekte. Ta on Eesti Projektijuhtimise Assotsiatsiooni juures töötava kutsekomisjoni sekretär. Taavi on mitme MTÜ juhatuse liikmena juhtinud uuele tasemele nende asjaajamise ja dokumendihalduse korralduse.  Informatsiooni korrektne kogumine, säilitamine ja haldamine on Taavi arvates üks kriitilistest organisatsiooni usaldusväärsuse ning väärtuspakkumise tagajatest.

Lõunapaus ja loosimised

Esinemisenergia kõigile. Lektor Andres Dvinjaninov, näitleja

Ettevalmistatud teksti esitamine. Lektor Inga Lunge, näitleja

Andres Dvinjaninov

Näitleja ja laulja

Andres on Emajõe Suveteatri teatrijuht, näitleja ning laulja. Ta on mänginud üle 70 rolli Eestis ja Soomes, lavastanud üle 30 korra Vanemuises, Eesti Nuku-ja Noorsooteatris, Emajõe Suveteatris, teatrites Estonia ja Endla ning Viimsi ja Otepää Suveteatrites, esinenud muusikalavastustes, filmides ja telesarjades (“Libahuntide pärijanna” Riia Kinostuudios, “Õnne 13” jm), lavastanud telesarja “Eestlane ja venelane”, dramatiseerinud ja kirjutanud näidendeid ja libretosid muusikalidele. Ta on esinemise ja häälekoolitaja ning reisisaadete juht. Aastal 1992 oli Dvinjaninov üks Eesti Näitlejate Liidu taasasutajaid ja 1993–2000 oli selle juhatuse liige. Ta on Eesti Näitlejate Liidu ja Eesti Lavastajate Liidu liige ning UNIMApresident 2002–2006.

Inga Lunge

Näitleja

Inga on näitleja ja Eesti Näitlejate Liidu liige. 2004 lõpetas Eesti Humanitaarinstituudi teatriõppe. 2011 lõpetas Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia Lavakunstikooli magistriõppe. Näitlejatöö kõrvalt õpetab ta noori Polygoni teatrikoolis. Lisaks annab koolitusi hääle kasutamise, avaliku esinemise ning näitlejameisterlikkuse teemadel.

Sirutuspaus
Lektor: Dali Kask, muusikapsühholoog, loovuskoolitaja ja helikeskkondade kujundaja
Moderaatori lõpusõna ja kingituste jagamine

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi konverentsi programmis ja ajakavas!


Konverentsile registeerimine

[[[["field4","equal_to","2"]],[["show_fields","field11,field9,field10"]],"and"],[[["field4","equal_to","3"]],[["show_fields","field11,field9,field10,field12,field13,field14"]],"and"],[[["field4","equal_to","4"]],[["show_fields","field11,field9,field10,field12,field13,field14,field15,field16,field17"]],"and"],[[["field4","equal_to","5"]],[["show_fields","field11,field9,field10,field12,field13,field14,field15,field16,field17,field18,field19,field20"]],"and"]]
1 Step 1
Registreeri:

Sekretäride päeva konverents Tartus

19.04.2016

Osalejate arv
Osalejate andmed
Ees- ja perekonnanimiOsaleja nr. 1
AmetOsaleja nr. 2
Ees- ja perekonnanimiOsaleja nr. 2
AmetOsaleja nr. 2
Ees- ja perekonnanimiOsaleja nr. 3
AmetOsaleja nr. 3
Ees- ja perekonnanimiOsaleja nr. 4
AmetOsaleja nr. 4
Ees- ja perekonnanimiOsaleja nr. 5
AmetOsaleja nr. 5
Arve saaja andmed
Asutus/ettevõte
Postiaadress
Indeks ja linn
Maakond
Kontaktisik
Kontaktisiku telefon
Lisainformatsioon ja/või küsimused
0 /
Previous
Next

Tasumine

Registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda N.G.Akadeemia OÜ arveldusarvele EE59220022106325909 Swedbank AS.

Loobumine

Konverentsist loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult hiljemalt 22.03. Hilisemal loobumisel või teatamata jätmisel kuulub tasumisele 100% konverentsi maksumusest.

KOOSTÖÖPARTNERID JA TOETAJAD

Konverentsi  toetajateks on Dorpat hotell ja Ajakirjade Kirjastus